We zijn er!

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar we zijn er geraakt!  Na uitgebreide dokterscheck kreeg ik groen licht om te vertrekken.  En wat hebben we het hier gemist!  Het was alsof we weer thuis kwamen!
Nergens vind ik de weg nog terug maar eens Châteauroux voorbij ging het als vanzelf.  En in Lignac kon ik het haast met mijn ogen dicht.  Bergje op, kruispunt, voorbij het “spookdorp” (jee, wat is dat huis mooi geworden in tussentijd!), bruggetje over van de rivier van het bos, hup naar boven en opletten!  Want voor je het weet ben je er voorbij 🙂

Vorig jaar konden we hier niet geraken.  Toen had ik geen vakantie.  Toen kwam de camping gewoon naar ons toe.  Onze bevriende families kwamen telkens een weekend met de kinderen logeren.  Dat was toen ook zo heerlijk!
Maar nu kunnen we gezellig samen koffie drinken op ons terras bij onze tent, samen eten, de kinderen samen spelen tot véél te laat ’s avonds.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Omdat ik de week voor de vakantie echt niet zo best was reden we in 2 dagen en via Epernay en langs de Route Nationale.  Een aanrader eigenlijk.  Je komt nergens grenscontroles tegen, nergens files en we sliepen in de Première Classe.  Grote parking die afgesloten wordt, veel Belgen, leuke frisse kamers, lekker ontbijt.
Daarna reden we langs Troyes voorbij Sens en Montargis en zo pas naar de autostrade van Orléans waar het plots enorm druk was.  Alle aires waren volzet maar och, we waren er dan toch bijna 🙂
Ik denk dat ik deze route maar terug naar huis neem.  Wie kiest er dan ook de twee drukste weekends uit om te rijden!

Onderweg hadden we meteen de zon mee.  Hoe verder we zuidwaarts reden, hoe heter het werd.  We kwamen toe en meteen moesten de kleren uit en wij het zwembad in.  We hadden nog geeneens goeiedag gezegd tegen Jeanine.  Tim hadden we wel al gezien.  Toen we aan kwamen gereden en we dringend naar het toilet gestormd gingen 🙂
Theo van de animatie had LittleMiss meteen herkend hoewel het even geleden was en ging met haar naar de nieuwe sanitaire blok. En MisterMatti ging met Tim aan de praat.  Over technische snufjes uiteraard.
WP_20160715_002

Na een uurtje of 2 in het zwembad en ijsjes en frietjes en nieuwe vriendjes waren we al bekaf.
Morgen kwam de rest van de bende aan.  We moesten dus uitgerust zijn!

Het was warm, maar het zou nog warmer worden… dat wisten we gelukkig nog niet 😉

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

One Reply to “We zijn er!”